2008年10月28日 星期二

Louis Vuitton新產品??

相信大家對Louis Vuitton袋都有一定認識..但你又有冇見過呢款袋呢.

比個貝面大家睇下啦


唔知咩來..比個清楚d大家睇..

@@究竟係咩來..豬定狗呀?開估啦



但其實呢個唔係LV的吉娃娃,呢個只係全身印滿LV Logo的吉娃娃


佢係由藝術家Meryl Smith為Louis Vuitton創造的「新產品」:excessory baggage。


係現今社會,皮革手袋、Louis Vuitton logo、吉娃娃,


一切都係Paris Hilton之流拜金女孩兒們爭相追捧既「潮物」。


藝術家Meryl Smith就用左自己既方式係度表達著態度,


揶揄那些將包包當寵物,將寵物當飾品的女人們。


但無可否應...真係做得幾似的.


同場加推

CLOT X OriginalFake Tee

由edison 品牌CLOT cross over OriginalFake都係賣$630..

都算ok呀.呢幾件款會Release on 31st October 2008 at Juice




















沒有留言: